продаж програмного забезпечення
консалтинг та налаштування ПЗ
колцентр з підтримки користувачів ПЗ

UNISYSTEM

Швидке замовлення

Дякуємо, Ваше повідомлення принято.

Відповідь буде відправлена на вказаний e-mail.

Програмний комплекс UNISYSTEM Ресторан

Здійснює централізований товарний і фінансовий облік підприємства, орієнтований на глобальний контроль руху товару і грошових коштів. Система моніторингу торгового залу дозволяє відстежувати всі операції з обслуговування клієнтів офіціантами.

Оперативна частина (Front office) UNISYSTEM Ресторан:

  • Забезпечує просте оформлення замовлень офіціантами з одночасною печаткою замовлення на кухні або в барі
  • Дозволяє офіціантові, використовуючи КПК в якості електронного меню, передати замовлення на кухню або в бар, не відходячи від столика клієнта
  • Виконує підрахунок і роздруківку клієнтського рахунку
  • Здійснює автоматичний контроль прийняття і виконання замовлень.

Облікова частина (Back Оffice) UNISYSTEM Ресторан виконує:

  • Облік закупівель, наявності та використання сировини і готової продукції в усіх підрозділах підприємства
  • Багаторівневу пряму і зворотну калькуляцію продукції, списання сировини за нормами витрат
  • Формування відпускних цін на готову продукцію, визначення собівартості страв і прибутковості
  • Контроль клієнтської бази закладу, впровадження дисконтних програм, регулювання системи знижок і націно
  • Табелювання робочого часу співробітників і контроль розрахунку з персоналом
  • Введення даних на віддалених робочих місцях з подальшим об'єднанням в єдину інформаційну базу.

Програмний комплекс UNISYSTEM Готель

Координує роботу адміністратора, служби бронювання, господарської служби, консьєржа і товарно-фінансовий облік. Номерний фонд, ресторани і бари, фітнес-центр, SPA, сауни, басейни, зали більярду - все зав'язано в єдину систему.

Рецепція:

  • Аналіз всього номерного фонду
  • Реєстрація гостей в номері з занесенням в клієнтську базу анкетних даних
  • Реєстрація стандартних і додаткових послуг (проживання, ресторанне обслуговування, послуги пральні, замовлення таксі, телефонні розмови, Інтернет). Вартість деяких послуг може входити у вартість проживання.

Служба бронювання:

  • Надання інформації про вільний номерний фонд при формуванні заявки на бронювання
  • Підбір вільного номера, виходячи з основних параметрів: поверху, категорії номера, специфічних характеристик
  • Автоматична передача зареєстрованої заявки на рецепцію в вигляді броні номера
  • Роздруківка документа, що підтверджує бронь.

Господарська служба:

  • Реєстрація поставлених на ремонт і знятих з ремонту номерів
  • Реєстрація прибирання кімнат
  • Облік руху господарських товарів, проведення інвентаризації.

Консьєрж:

  • Управління часом гостей (система підкаже, коли розбудити мешканців або попередити про майбутню зустріч)
  • Передача повідомлень гостям від відвідувачів по телефону
  • Реєстрація втрачених речей та ін.

Інтеграція з Товарно-фінансовим обліком

При обслуговуванні в ресторані, більярді, сауні, SPA-центрі готелю для аутентифікації гостей використовуються магнітні картки, які видаються кожному гостю при реєстрації. Сума за обслуговування автоматично нараховується на рахунок гостя, і при виписці готельного рахунку в ньому подається список додаткових послуг.

Програмний комплекс UNISYSTEM Магазин

Призначений для автоматизації всіх бізнес-процесів на різних підприємствах торгівлі - від вуличних кіосків до супермаркетів:

  • здійснює товарно-фінансовий облік;
  • контролює рух товару і грошових коштів на всіх ділянках виробничого процесу;
  • допомагає запобігти фінансові махінації з боку співробітників.

Ядром системи є модуль «Товарно-фінансовий облік», який дозволяє вести чіткий і прозорий складської і фінансовий облік підприємства.

Оперативна частина (Front office) UNISYSTEM Магазин підтримує:

  • Функціонування робочого місця касира, обладнаного комп'ютером з підключеним сканером штрихкодів, фіскальним принтером і індикатором клієнта
  • Роботу з програмованими вагами
  • Швидкий і зручний пошук товару
  • Різні види оплати при розрахунку з клієнтами
  • Контроль часу друку чеків і кількості надрукованих копій
  • Оформлення повернення товарів, друк копій чеків
  • Автоматизацію дисконтних програм
  • Роботу з персоналізованими і неперсоналізовані дисконтними картами (магнітними, штрихкодову)
  • Налаштування знижок за часом і / або сумі
  • Можливість виключення найменувань або цілих товарних груп з системи знижок.

Облікова частина (Back Оffice) UNISYSTEM Магазин виконує:

  • Контроль закупівлі товарів, переміщення товарів між підрозділами магазину (кількість складів і магазинів необмежено)
  • Автоматичне формування відпускних цін, контроль наявності мінімального товарного запасу
  • Формування замовлень постачальникам і контроль їх виконання фінансовий облік і контроль взаєморозрахунків з постачальниками
  • Формування повноцінної аналітичної бази на основі історії змін відпускних і закупівельних цін і повного обліку
  • Резервування товару під замовлення
  • Друк платіжних і відвантажувальних документів
    Можливість переобліку і переоцінки товарів.