продаж програмного забезпечення
консалтинг та налаштування ПЗ
колцентр з підтримки користувачів ПЗ
(067) 659 99 72
(044) 227 84 38
(050) 442 71 99
(093) 170 18 20
ua

UNISYSTEM

Швидке замовлення

Дякуємо, Ваше повідомлення принято.

Відповідь буде відправлена на вказаний e-mail.

Програмний комплекс UNISYSTEM Ресторан

Здійснює централізований товарний і фінансовий облік підприємства, орієнтований на глобальний контроль руху товару і грошових коштів. Система моніторингу торгового залу дозволяє відстежувати всі операції з обслуговування клієнтів офіціантами.

Оперативна частина (Front office) UNISYSTEM Ресторан:

  • Забезпечує просте оформлення замовлень офіціантами з одночасною печаткою замовлення на кухні або в барі
  • Дозволяє офіціантові, використовуючи КПК в якості електронного меню, передати замовлення на кухню або в бар, не відходячи від столика клієнта
  • Виконує підрахунок і роздруківку клієнтського рахунку
  • Здійснює автоматичний контроль прийняття і виконання замовлень.

Облікова частина (Back Оffice) UNISYSTEM Ресторан виконує:

  • Облік закупівель, наявності та використання сировини і готової продукції в усіх підрозділах підприємства
  • Багаторівневу пряму і зворотну калькуляцію продукції, списання сировини за нормами витрат
  • Формування відпускних цін на готову продукцію, визначення собівартості страв і прибутковості
  • Контроль клієнтської бази закладу, впровадження дисконтних програм, регулювання системи знижок і націно
  • Табелювання робочого часу співробітників і контроль розрахунку з персоналом
  • Введення даних на віддалених робочих місцях з подальшим об'єднанням в єдину інформаційну базу.

Програмний комплекс UNISYSTEM Готель

Координує роботу адміністратора, служби бронювання, господарської служби, консьєржа і товарно-фінансовий облік. Номерний фонд, ресторани і бари, фітнес-центр, SPA, сауни, басейни, зали більярду - все зав'язано в єдину систему.

Рецепція:

  • Аналіз всього номерного фонду
  • Реєстрація гостей в номері з занесенням в клієнтську базу анкетних даних
  • Реєстрація стандартних і додаткових послуг (проживання, ресторанне обслуговування, послуги пральні, замовлення таксі, телефонні розмови, Інтернет). Вартість деяких послуг може входити у вартість проживання.

Служба бронювання:

  • Надання інформації про вільний номерний фонд при формуванні заявки на бронювання
  • Підбір вільного номера, виходячи з основних параметрів: поверху, категорії номера, специфічних характеристик
  • Автоматична передача зареєстрованої заявки на рецепцію в вигляді броні номера
  • Роздруківка документа, що підтверджує бронь.

Господарська служба:

  • Реєстрація поставлених на ремонт і знятих з ремонту номерів
  • Реєстрація прибирання кімнат
  • Облік руху господарських товарів, проведення інвентаризації.

Консьєрж:

  • Управління часом гостей (система підкаже, коли розбудити мешканців або попередити про майбутню зустріч)
  • Передача повідомлень гостям від відвідувачів по телефону
  • Реєстрація втрачених речей та ін.

Інтеграція з Товарно-фінансовим обліком

При обслуговуванні в ресторані, більярді, сауні, SPA-центрі готелю для аутентифікації гостей використовуються магнітні картки, які видаються кожному гостю при реєстрації. Сума за обслуговування автоматично нараховується на рахунок гостя, і при виписці готельного рахунку в ньому подається список додаткових послуг.

Програмний комплекс UNISYSTEM Магазин

Призначений для автоматизації всіх бізнес-процесів на різних підприємствах торгівлі - від вуличних кіосків до супермаркетів:

  • здійснює товарно-фінансовий облік;
  • контролює рух товару і грошових коштів на всіх ділянках виробничого процесу;
  • допомагає запобігти фінансові махінації з боку співробітників.

Ядром системи є модуль «Товарно-фінансовий облік», який дозволяє вести чіткий і прозорий складської і фінансовий облік підприємства.

Оперативна частина (Front office) UNISYSTEM Магазин підтримує:

  • Функціонування робочого місця касира, обладнаного комп'ютером з підключеним сканером штрихкодів, фіскальним принтером і індикатором клієнта
  • Роботу з програмованими вагами
  • Швидкий і зручний пошук товару
  • Різні види оплати при розрахунку з клієнтами
  • Контроль часу друку чеків і кількості надрукованих копій
  • Оформлення повернення товарів, друк копій чеків
  • Автоматизацію дисконтних програм
  • Роботу з персоналізованими і неперсоналізовані дисконтними картами (магнітними, штрихкодову)
  • Налаштування знижок за часом і / або сумі
  • Можливість виключення найменувань або цілих товарних груп з системи знижок.

Облікова частина (Back Оffice) UNISYSTEM Магазин виконує:

  • Контроль закупівлі товарів, переміщення товарів між підрозділами магазину (кількість складів і магазинів необмежено)
  • Автоматичне формування відпускних цін, контроль наявності мінімального товарного запасу
  • Формування замовлень постачальникам і контроль їх виконання фінансовий облік і контроль взаєморозрахунків з постачальниками
  • Формування повноцінної аналітичної бази на основі історії змін відпускних і закупівельних цін і повного обліку
  • Резервування товару під замовлення
  • Друк платіжних і відвантажувальних документів
    Можливість переобліку і переоцінки товарів.