продаж програмного забезпечення
консалтинг та налаштування ПЗ
колцентр з підтримки користувачів ПЗ
(067) 659 99 72
(050) 442 71 99
(093) 170 18 20
ua

DEALS

Головна / Програмне забезпечення / Інформаційно-правові системи ЛІГА:ЗАКОН
Швидке замовлення

Дякуємо, Ваше повідомлення принято.

Відповідь буде відправлена на вказаний e-mail.

DEALS Простий і надійний онлайн сервіс для підписання і обміну юридично значимими електронними документами між контрагентами з використанням ЕЦП, КЕП, MOBILE ID

Що принесе впровадження продукту в повсякденну господарську діяльність?

  • Економію фінансових витрат на друк і транспортування документів
  • Скорочення часу на доставку і повернення документів від контрагентів
  • Оптимізацію часу, що витрачається на узгодження і підписання документів
  • Організацію надійного і зручного сховища юридично значущих документів
  • Інтеграцію з існуючими внутрішніми обліковими і ЕДО системами
  • Зручний доступ 24/7 з будь-якої точки до бази документів за зовнішніми взаєминам компанії (організації, органу влади)

Якими документами можна обмінюватися?

  • Договори з контрагентами, фінансові акти, додаткові угоди до договорів, додатки до договорів
  • Офіційні листи, запити, вимоги, претензії і т.п.
  • Заявки на поставку, рахунки, накладні, акти звірки, специфікації і т.п.
  • Товарно-транспортні накладні, калькуляції, акти приймання-передачі, довіреності та будь-які інші первинні документи
  • Протоколи нарад, протоколи про розбіжності, протоколи про наміри
  • Регламенти, правила, інструкції
  • Інші документи, зафіксовані в файлах будь-яких форматів (pdf, doc, exel, txt, dbf, jpg і інші)

Додаткові можливості:

  • Он-лайн чат з контрагентом для обговорення і узгодження документів в угоді
  • Систематизація юридично пов'язаних документів в одній папці (угоді)
  • Зручний пошук угод, контрагентів і конкретних документів
  • Одночасна підпис групи документів
  • Простий процес підключення нових контрагентів
  • Зручний механізм архівації документів

Основні характеристики сервісу:

  • ВЕБ орієнтований клієнт
  • Зберігання даних в хмарі або на сервері замовника
  • Нотифікація по електронній пошті
  • Обмін файлами будь-якого формату
  • Підтримка ключів всіх АЦСК України
  • Функція пакетного підписання
  • Автоматична перевірка на відповідність коду ЕГРПОУ ключу підписанта
  • Зберігання історії чату в кожній угоді
  • Використання фільтрів в списках файлів
  • Запрошення в систему по електронній пошті
  • Механізм внутрішнього узгодження документів у фахівців організації
  • Вивантаження юридично значущих оригіналів