Програмне забезпечення Autodesk SketchBook Pro являє собою якісний графічний додаток, розроблений спеціально для використання разом з планшетом і стилусом. Продукт Autodesk SketchBook Pro підтримує пристрої таких виробників, як HP, Lenovo, Wacom, Motion Computing і ViewSonic. Додаток Autodesk SketchBook Pro підходить для фахівців, що займаються візуальним оформленням своїх ідей - дизайнерів, ілюстраторів, фахівців, художників в області візуалізації.
Основні можливості Autodesk SketchBook Pro:
Програмне забезпечення Autodesk Maya – це повний набір засобів для тривимірної анімації, моделювання, побудови імітацій і візуальних ефектів, рендеринга, відстеження руху і створення композицій на базі легко розширюваної платформи. Autodesk Maya 2016 є зручним рішенням для фахівців комп'ютерної графіки, надаючи сучасні інструменти оформлення фільмів, комп'ютерних ігор, телепрограм, поліграфії і графічного дизайну високої якості.
Версія Autodesk Maya пропонує нову платформу процедурних ефектів Bifrost, яка надає масштабовані і зрозумілі робочі процеси для комплексних симуляцій і рендеринга, які спочатку застосовувалися в фотореалістичної візуалізації рідин. Інструмент XGen Arbitrary Primitive Generator спрощує створення високодеталізованной геометрії (волосся, хутро, листя). Метод Geodesic Voxel Binding призначається для скіннінга персонажів, а новий візуальний інтерфейс на базі вузлів - ShaderFX - відповідає за програмування шейдеров. Реалізована підтримка бібліотек Pixar OpenSubdiv, поліпшені засоби моделювання полігонів і розширені UV-опції.
Програмне забезпечення Autodesk 3ds Max пропонує потужні інтегровані інструменти тривимірного моделювання, анімації, рендеру і композітінга для роботи з високою швидкістю і продуктивністю. Autodesk 3ds Max надає інноваційні методи побудови і текстурування моделей, накопичення даних, анімації персонажів і дає змогу отримувати зображення високої якості. Додаток для тривимірної середовища, анімації, рендеринга і композитинга Autodesk 3ds Max призначений для фахівців з комп'ютерної графіки та анімації, що розробляють комп'ютерні ігри, кінофільми і телепередачі.
Версія Autodesk 3ds Max пропонує новий візуальний інтерфейс ShaderFX, що дозволяє програмістам і дизайнерам ігор легко створювати передові HLSL-шейдери. Реалізована підтримка набору даних хмари точок і оптимізована продуктивність демонстраційних вікон. Надається вдосконалений провідник по сценам для простого управління комплексними сценами, підтримка ActiveShade для системи візуалізації Nvidia Mental Ray і сумісність зі скриптами Python.