продаж програмного забезпечення
консалтинг та налаштування ПЗ
колцентр з підтримки користувачів ПЗ

Minisoft

Швидке замовлення

Дякуємо, Ваше повідомлення принято.

Відповідь буде відправлена на вказаний e-mail.

Сімейство програм «МініСофт Комерція (Торгівля, Громадське харчування)» - власна розробка компанії МініСофт.

Призначення програм - автоматизація оперативно-фінансового обліку та управління закладами роздрібної торгівлі, громадського харчування та послуг.

У сімейство програм «МініСофт Комерція (Торгівля, Громадське харчування)» входять:

  • МініСофт Магазин, МініСофт Бутік
  • МініСофт Кафе
  • МініСофт Автомийка, МініСофт СТО

Ключові особливості програми
Основні завдання ПО

Програма «МініСофт Комерція (Торгівля, Громадське харчування)» вирішує такі класи задач:

  • повний облік товарів і послуг (наявність і руху товарів, угруповання за категоріями, типами документів і звітам);
  • повний облік готівкових та безготівкових грошових коштів об'єкта, ведення розрахунків з постачальниками і операційних витрат;
  • ведення бази клієнтів і гнучке формування системи їх лояльності;
  • здійснення контролю дій персоналу.

Переваги програми

Всі продукти сімейства є результатом багаторічної спільної роботи постановників завдань, програмістів, тестерів та наших клієнтів, які в практичній експлуатації вдосконалюють продукти і сприяють розширенню переліку функціональних можливостей програм. Досвід успішних впроваджень програм компанії МініСофт показують, що власник бізнесу, купивши продукт сімейства «МініСофт Комерція (Торгівля, Громадське харчування)», отримує потужний і доступний інструмент управління і контролю, а персонал - зручну і дружню програму для щоденного використання.

Підтримуване торгове обладнання

Програми сімейства "МініСофт Комерція (Торгівля, Громадське харчування)" дозволяють використовувати в роботі широкий спектр торгового обладнання: сканери штрих-коду, принтери чеків та принтери етикеток, електронні ваги, картрідер, грошові сейфи та інше.

Фіскальне обладнання

Для магазинів, підприємств громадського харчування та інших закладів, яким згідно вимог законодавства необхідно застосування фіскальних пристроїв, в програмах передбачена можливість використовувати РРО: фіскальні реєстратори (всі моделі всіх виробників України) або електронні контрольно-касові апарати (ЕККА) (моделі Міні, Екселліо і інші).

Взаємодія з ЕККА здійснюється за допомогою спеціальної програми, яка використовує загальну базу даних.

Захист інформації

Програми сімейства поєднують високу надійність зберігання даних і високу їх захист. Система розмежування прав користувачів дозволяє налаштувати можливості кожного користувача з доступу до певних даних програми.

Наприклад, продавець-касир в програмі може робити єдину операцію - формування чека при продажу товарів - і ніяких інших дій він зробити не може. Правильна установка програми дозволить вирішити питання захисту даних і від перевіряючих інстанцій.

Дистанційне керування та доступ Існує і широко використовуються нашими клієнтами можливість дистанційного керування магазином або кафе по інтернету.

Знайомство з програмою

Прибуття в програмі «МініСофт Комерція (Торгівля, Громадське харчування)» для оцінки її можливостей і знайомства з інтерфейсом Ви можете підключившись до віддаленого сервера з демо-версією програм.

Детальніше дізнатися про функціонал програми та технології її використання можна з довідки програми. Крім читання довідки, ви можете подивитися відеоматеріали по роботі з програмою в мережі інтернет. Знайти відео для перегляду можна з допомогу пошукових систем за запитом "МініСофт відео"

Розробка додаткового функціоналу

Можлива розробка функціоналу, що враховує специфіку діяльності клієнта, за індивідуальним технічним завданням.

Версії програми Мережева версія МініСофт Комерція передбачає загальний доступ до однієї загальної бази даних, яка розміщується на сервері - окремому ПК або на ПК, що використовується і як автоматизоване робоче місце співробітника. У постачання мережевої версії МініСофт Комерція ліцензійні ключі на будь-яку кількість ПК. Використання даної версії дозволяє власнику дистанційно контролювати об'єкт з офісу або з дому.

Двухпользовательская версія програми МініСофт Комерція призначена для автоматизації малого об'єкта з одним робочим місцем продавця (касира) і другим ПК в кабінеті або на складі. Використання даної версії дозволяє власнику дистанційно контролювати об'єкт з офісу або будинку, використовуючи свій ноутбук або комп'ютер як другий ПК.

Версія для одного програми МініСофт Комерція призначена для автоматизації з використанням одного ПК, на якому виконуються всі дії і операції програми.

Системні вимоги до комп'ютера

Програмні продукти МініСофт відносяться до малоресурсним програмами - і не вимагають спеціальної, потужної комп'ютерної техніки. Тому мінімальні системні вимоги до ПК - це конфігурація ПК, що забезпечує стабільну роботу встановленої на ПК версії ОС Windows, починаючи від Windows XP SP3 і вище.

Гарантії Компанія МініСофт гарантує: якщо, щодня працюючи з нашими продуктами протягом 90 днів з моменту установки, власник не отримає очікуваного ефекту (підвищення керованістю товарними залишками в порівнянні з тим, що було до впровадження продукту, збільшення контролю грошового потоку, в тому числі - розрахунків з постачальниками і ведення витрат, збільшення лояльності покупців і якості їх обслуговування) - компанія МініСофт поверне гроші, витрачені клієнтом на придбання програмних продуктів МініСофт.

Можливості програми МініСофт Магазин

Програма обліку товару в магазині МініСофт Магазин - зручний і доступний інструмент ведення оперативного обліку і контролю в роздрібній та оптовій торгівлі, зручна програма для внесення товарів магазину в автоматизовану систему. МініСофт Магазин здійснює автоматизацію управління та обліку невеликого і середнього магазину, минимаркета.

Програма - повністю самостійний продукт, що дозволяє власнику або керівнику:

  • вести автоматизований облік приходу і продажів товарів (послуг);
  • використовувати персоніфіковану дисконтну і бонусну системи для збільшення лояльності покупців;
  • враховувати рух грошових коштів від каси магазину до розрахункового рахунку, проводити інкасації та внесення коштів, відносити гроші на дохід власника;
    проводити розрахунки з постачальниками і контролювати операційні витрати магазину;
  • за допомогою звітів контролювати залишки товарів, руху товарів, всі розрахунки, доходи і витрати магазину.

Сьогодні програму МініСофт Магазин використовують в найрізноманітніших форматах магазинів, які торгують дуже широким спектром товарів - як продуктами харчування, так і промисловими товарами. У кожному разі використання програми власник і персонал отримують зручний інструмент щоденної діяльності.

Можливості програми МініСофт Кафе

Програмний продукт МініСофт Кафе - повнофункціональний, зручний і доступний інструмент ведення оперативного обліку і контролю в закладах громадського харчування: кафе, барах, бістро, піцеріях, фаст-фудах, їдальнях і ресторанах, а також клубах і розважальних закладах.

Продукт МініСофт Кафе рекомендується перш за все власникам малих і середніх закладів, для яких не потрібні великі і досить дорогі програми автоматизації. Однак МініСофт Кафе може бути використаний і в ресторанах, перш за все - як зручний і простий фронт-офіс.

Програма дозволяє власнику або керівнику закладу:

  • вести автоматизований облік приходу і продажів товарів, продукції і матеріалів;
  • калькулювати склад продукції, здійснювати списання матеріалів і сировини в момент оприбуткування продукції або її продажу (спосіб списання визначається для кожного виду продукції);
  • організувати зручну роботу персоналу з неоплаченими замовленнями відвідувачів і проведеними чеками, друкувати пречек і чеки розрахунку відвідувачів;
  • управляти виробництвом продукції (страв), друкувати спеціальні замовлення на принтері кухні як в момент замовлення, так і при зміні замовлення (дозаказ);
  • мати систему максимального захисту від несанкціонованих дій персоналу, захист від крадіжок і спроб продажу «лівого» товару;
  • використовувати персоніфіковану дисконтну систему для збільшення лояльності покупців;
  • проводити розрахунки з постачальниками і контролювати операційні витрати закладу;
  • за допомогою звітів контролювати залишки товарів, руху товарів, всі розрахунки, доходи і витрати кафе, бістро, бари чи ресторани.

Програма МініСофт Кафе може бути в 3 варіантах: мережева версія та розрахована на одного користувача версія.

Система розмежування прав користувачів і декількох ступенів захисту даних в замовленнях програми МініСофт Кафе дозволяють налаштувати можливості кожного користувача з доступу до певних даних програми та певних дій. Наприклад, бармен або офіціант в програмі може робити одну операцію - формування замовлення і чека при продажу товарів і продукції - і ніяких інших дій він зробити не може. Видалення позицій замовлення або повернення товару після проведення може бути заборонено рядовому персоналу і здійснюватися адміністратором або іншим уповноваженим співробітником. Правильна установка програми дозволить вирішити питання захисту дані і від перевіряючих інстанцій.

Власники і персонал кафе та інших підприємств громадського харчування, вже сьогодні використовують програмні продукти МініСофт, мають надійний і зручний інструмент автоматизації своєї діяльності.

Можливості програми МініСофт Автомийка

Програмний продукт МініСофт Автомийка - зручний і доступний інструмент ведення оперативного обліку і контролю автомийки будь-якого формату

Програма - дозволяє власнику або адміністратору автомийки:

  • вести автоматизований облік продажів послуг мийки, приходу і витрати матеріалів і сировини;
  • використовувати персоніфіковану дисконтну і бонусну системи для заохочення постійних клієнтів;
  • контролювати рух грошових коштів від каси мийки до розрахункового рахунку, проводити інкасації та внесення коштів, відносити гроші на витрати і доходи власника;
  • враховувати роботу персоналу мийки і розраховувати розмір їх заробітної плати;
  • за допомогою звітів контролювати всю діяльність мийки, а саме оплату клієнтами послуг, залишки матеріалів та сировини, доходи і витрати мийки.