Програмний комплекс UNISYSTEM Ресторан
Здійснює централізований товарний і фінансовий облік підприємства, орієнтований на глобальний контроль руху товару і грошових коштів. Система моніторингу торгового залу дозволяє відстежувати всі операції з обслуговування клієнтів офіціантами.
Оперативна частина (Front office) UNISYSTEM Ресторан:
- Забезпечує просте оформлення замовлень офіціантами з одночасною печаткою замовлення на кухні або в барі
- Дозволяє офіціантові, використовуючи КПК в якості електронного меню, передати замовлення на кухню або в бар, не відходячи від столика клієнта
- Виконує підрахунок і роздруківку клієнтського рахунку
- Здійснює автоматичний контроль прийняття і виконання замовлень.
Облікова частина (Back Оffice) UNISYSTEM Ресторан виконує:
- Облік закупівель, наявності та використання сировини і готової продукції в усіх підрозділах підприємства
- Багаторівневу пряму і зворотну калькуляцію продукції, списання сировини за нормами витрат
- Формування відпускних цін на готову продукцію, визначення собівартості страв і прибутковості
- Контроль клієнтської бази закладу, впровадження дисконтних програм, регулювання системи знижок і націно
- Табелювання робочого часу співробітників і контроль розрахунку з персоналом
- Введення даних на віддалених робочих місцях з подальшим об'єднанням в єдину інформаційну базу.
Програмний комплекс UNISYSTEM Готель
Координує роботу адміністратора, служби бронювання, господарської служби, консьєржа і товарно-фінансовий облік. Номерний фонд, ресторани і бари, фітнес-центр, SPA, сауни, басейни, зали більярду - все зав'язано в єдину систему.
Рецепція:
- Аналіз всього номерного фонду
- Реєстрація гостей в номері з занесенням в клієнтську базу анкетних даних
- Реєстрація стандартних і додаткових послуг (проживання, ресторанне обслуговування, послуги пральні, замовлення таксі, телефонні розмови, Інтернет). Вартість деяких послуг може входити у вартість проживання.
Служба бронювання:
- Надання інформації про вільний номерний фонд при формуванні заявки на бронювання
- Підбір вільного номера, виходячи з основних параметрів: поверху, категорії номера, специфічних характеристик
- Автоматична передача зареєстрованої заявки на рецепцію в вигляді броні номера
- Роздруківка документа, що підтверджує бронь.
Господарська служба:
- Реєстрація поставлених на ремонт і знятих з ремонту номерів
- Реєстрація прибирання кімнат
- Облік руху господарських товарів, проведення інвентаризації.
Консьєрж:
- Управління часом гостей (система підкаже, коли розбудити мешканців або попередити про майбутню зустріч)
- Передача повідомлень гостям від відвідувачів по телефону
- Реєстрація втрачених речей та ін.
Інтеграція з Товарно-фінансовим обліком
При обслуговуванні в ресторані, більярді, сауні, SPA-центрі готелю для аутентифікації гостей використовуються магнітні картки, які видаються кожному гостю при реєстрації. Сума за обслуговування автоматично нараховується на рахунок гостя, і при виписці готельного рахунку в ньому подається список додаткових послуг.
Програмний комплекс UNISYSTEM Магазин
Призначений для автоматизації всіх бізнес-процесів на різних підприємствах торгівлі - від вуличних кіосків до супермаркетів:
- здійснює товарно-фінансовий облік;
- контролює рух товару і грошових коштів на всіх ділянках виробничого процесу;
- допомагає запобігти фінансові махінації з боку співробітників.
Ядром системи є модуль «Товарно-фінансовий облік», який дозволяє вести чіткий і прозорий складської і фінансовий облік підприємства.
Оперативна частина (Front office) UNISYSTEM Магазин підтримує:
- Функціонування робочого місця касира, обладнаного комп'ютером з підключеним сканером штрихкодів, фіскальним принтером і індикатором клієнта
- Роботу з програмованими вагами
- Швидкий і зручний пошук товару
- Різні види оплати при розрахунку з клієнтами
- Контроль часу друку чеків і кількості надрукованих копій
- Оформлення повернення товарів, друк копій чеків
- Автоматизацію дисконтних програм
- Роботу з персоналізованими і неперсоналізовані дисконтними картами (магнітними, штрихкодову)
- Налаштування знижок за часом і / або сумі
- Можливість виключення найменувань або цілих товарних груп з системи знижок.
Облікова частина (Back Оffice) UNISYSTEM Магазин виконує:
- Контроль закупівлі товарів, переміщення товарів між підрозділами магазину (кількість складів і магазинів необмежено)
- Автоматичне формування відпускних цін, контроль наявності мінімального товарного запасу
- Формування замовлень постачальникам і контроль їх виконання фінансовий облік і контроль взаєморозрахунків з постачальниками
- Формування повноцінної аналітичної бази на основі історії змін відпускних і закупівельних цін і повного обліку
- Резервування товару під замовлення
- Друк платіжних і відвантажувальних документів
Можливість переобліку і переоцінки товарів.